Administrera SMART licenser

Ladda hem SMART Notebook, skapa konto och aktivera SMART mjukvara, hur gör man?

    Ladda hem SMART Notebook och SMART Learning Suite

    Till dig som är lärare:

    Skapa personligt SMART Konto

    Se filmerna 1 och 2 nedan hur du skapar ett personligt SMART konto och aktiverar SMART mjukvaror i SMART Admin Portal för att sedan kunna logga in och arbeta på alla skärmar och datorer, både på arbetet och hemma.

    Ladda hem lathund om SMART Learning Suite >>

    Till dig som är administratör:

    Administrera licensen i SMART Admin Portal

    Se filmerna 3 - 6 nedan hur du hämtar och administrerar licenserna i SMART Admin Portal, hur du lägger till administratör till portalen och hur du auto-synkroniserar lärarnas konton till Microsoft eller Google,


    Ladda hem skriftlig instruktion om SMART Admin Portal >> Pdf, 909 kB.

    1: Hur du aktiverar SMART Notebook

    2: Skapa ditt personliga SMART konto

    3. Hämta och aktivera licensen i SMART Admin Portal

    4. Lägg till och ta bort administratör i SMART Admin Portal

    5. Auto-synkronisera lärares konton med Google

    6. Auto-synkronisera lärares konton med Microsoft

    7. Installera SLS-appen i Google Drive